Marketing & communicatie

Marketing & communicatie bij Timing

Wie wil bouwen aan één van de grootste merken in de uitzendbranche moet bij Timing zijn. Want onze ambitie is groot, heel groot: wij willen de meest gewaardeerde flexregisseur van Nederland worden. En daar zijn wij vanuit het vakgebied marketing & communicatie dagelijks mee bezig. Wij bereiken dagelijks duizenden flex- en payrollkrachten en honderden klanten, de impact van jouw werk is dus groot.

Werken bij Timing betekent werken met meerdere merken. We hebben Timing het uitzendmerk en werkgeversmerk, Persoonality, ons payrollmerk en In Person, ons eigen franchisemerk. Als je aan één van onze collega’s vraagt wat ons zo bijzonder maakt dan hoor je standaard één antwoord: de ultieme drive om elke dag opnieuw zoveel mogelijk flex- en payrollkrachten en klanten te binden. In de afgelopen jaren heeft dat ervoor gezorgd dat we hard zijn gegroeid en behoren we tot de top 3 uitzenders van Nederland. We helpen jaarlijks meer dan tienduizenden mensen aan werk en werken samen met de grootste merken van Nederland (o.a. ANWB, Wehkamp, PostNL en DHL).

In mijn functie als brand manager Persoonality ben ik bezig met het positioneren van het merk Persoonality. Doordat elk label binnen Timing een eigen brand manager heeft, krijgt elk label de aandacht die het verdient. Dat vind ik waardevol!

Robin Stoks, Brand Manager

Wij zijn Timing

Jij bent verhalenverteller en ontwikkelt campagnes waarmee je mensen raakt, inspireert en aanzet tot actie. Dit doe je via uiteenlopende kanalen, van social media tot billboardreclame. Hierin ga jij altijd voor het allerbeste. Of dit is in jouw rol als online marketeer, grafisch vormgever, content marketeer of brand manager, samen vertellen we het verhaal van Timing en haar merken. Jij hebt een duidelijk idee over hoe wij moeten communiceren met onze verschillende doelgroepen. Iedere doelgroep heeft andere behoeften, maar wij hebben één stem en vanuit deze stem werk je. Sterker nog, jij werkt mee aan het verder vormgeven van de toon van onze merken.

Werken bij Timing betekent werken bij een familiebedrijf dat zich al meer dan 25 jaar inzet voor uitvoerend werk. Wij zijn groot geworden in uitvoerend werk. Iedere dag zorgen onze ruim 25.000 flex- en payrollkrachten ervoor dat onze economie blijft draaien. Dat Nederland niet stil komt te staan. Met meer dan 900 gemotiveerde collega’s en een landelijk netwerk van vestigingen doen wij er alles aan om klanten en flexkrachten samen te brengen. Wij zijn onderdeel van het Franse familiebedrijf PROMAN en behoren tot de top 3 grootste uitzendorganisaties van Nederland. Wij zijn Timing.

Enthousiast? Bekijk onze vacatures. Of maak een job alert aan.

Marketing & communicatie vacatures

Er zijn momenteel geen vacatures aanwezig
Timing gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.