Inhouse intercedent

Jouw baan als inhouse intercedent bij Timing

Klaar voor de leukste baan van je leven? JUMP!-start dan nu je carrière in de functie van inhouse intercedent bij één van de grootste uitzendbureaus van Nederland. Waarbij je vrienden voor het leven maakt én ook nog van grote maatschappelijke betekenis bent. Als inhouse intercedent van Timing heb jij een échte doenersmentaliteit. De naam zegt het al: je zit letterlijk bij één van onze grote klanten ‘in huis’. Jij hebt daar jouw eigen vestiging. Op piekmomenten moet je snel kunnen schakelen en ervoor zorgen dat er snel flexkrachten kunnen instromen. Je bouwt een poule op en creëert de gunfactor; de flexkrachten willen voor jou aan de slag. Je hebt korte lijnen en elke dag zorg jij ervoor dat de planning op rolletjes loopt. Je kunt direct starten vanuit jouw opleiding en werkervaring opdoen waar je de rest van je carrière iets aan hebt.

Wat mijn werk als inhouse intercedent zo leuk en bijzonder maakt is het contact dat ik heb met flexkrachten. Je leert ze écht kennen. Iedereen heeft zijn of haar eigen verhaal.

Jorinda Hendriksen, Inhouse Intercedent

Wat doet een inhouse intercedent bij Timing?

Onze inhouse intercedenten zijn van onschatbare waarde. Voor de klant ben jij een volwaardig gesprekspartner op operationeel en strategisch gebied. En voor de flexkrachten treed jij op als werkgever. Jij hebt focus. Je doet bijvoorbeeld verbetervoorstellen en adviseert de klant over de inzet van flexkrachten. Als inhouse intercedent bij Timing ga jij onder andere:

Werven en selecteren van flexkrachten

De klant heeft een aanvraag bij jou neergelegd. Tijd om de flexkrachten te werven. Jij enthousiasmeert en inspireert. Je zorgt ervoor dat de flexkrachtkandidaten, net zoals jij, zich willen binden aan Timing en snel bij ons aan de slag kunnen gaan. Je maakt gebruik van jouw zorgvuldig opgebouwde poule of zoekt ze buiten jouw netwerk. Soms zet jij een vacature online waar veel sollicitanten op afkomen. Het kan ook zijn dat jij actief moet searchen naar kandidaten om zo snel mogelijk de vacature te vervullen. Je verdiept je niet alleen in het cv, maar ook in de drijfveren en ambities van jouw kandidaat. Tijdens een sollicitatiegesprek bepaal jij of de vacature goed aansluit bij de flexkracht en checkt ook de harde eisen, zoals beschikbaarheid en reisafstand.

Plannen

Via het planningssysteem zorg jij ervoor dat de flexkrachten op verschillende diensten worden ingepland. Je bespreekt de beschikbaarheid met hen en houdt nauw contact. Je bouwt een band met de flexkracht op en creëert de gunfactor, zodat hij of zij voor jou aan de slag wil gaan. De planning kan van dag tot dag veranderen. Snel schakelen is daarom enorm belangrijk.

Klantbeheer

Zo belangrijk als onze flexkrachten zijn voor ons, zo belangrijk zijn onze klanten ook. Wordt er een drukke periode verwacht en gaat de klant opschalen? Dan ga jij proactief aan de slag met een wervingscampagne. Dagelijks spreek jij met jouw klant de voortgang, bezetting en het functioneren van de flexkrachten. Zo blijft de klant up-to-date en kun jij snel de planning aanpassen waar nodig. Kunnen er meerdere flexkrachten starten? Aan jou de taak om de nieuwe flexkrachten optimaal te informeren en een goede indruk van de klant te geven.

Begeleiden van flexkrachten

Jij zorgt ervoor dat de flexkracht een nieuwe stap in zijn loopbaan zet. Aan jou de taak om betekenis en invulling te geven aan deze (werk)relatie. Bij de meest uiteenlopende vragen heb jij altijd het antwoord. Timing leidt jou op om de flexkrachten te kunnen voorlichten over het werk van de klant. Moeten ze bijvoorbeeld veiligheidsschoenen dragen of een haarnetje op? Zo sta jij altijd voor de flexkracht klaar.

Verloning van de flexkrachten

Werken betekent geld verdienen. Ook voor jouw flexkrachten. Jij bent verantwoordelijk voor de uitbetaling van de flexkracht en het goed administreren van alle gegevens. Jij verwerkt de instroom, maakt de contracten klaar en verlengt deze indien nodig. Jij zorgt ervoor dat alles in de systemen staat, zodat het salaris op tijd betaald wordt en bent het aanspreekpunt bij vragen.

Onze sfeer

Hoe word je inhouse intercedent?

Als inhouse intercedent kun je bij ons aan de slag vanuit uiteenlopende studieachtergronden (bijvoorbeeld HRM, commerciële economie, hotelschool, bedrijfskunde, communicatie of marketing). Als je een mbo of hbo-diploma opzak hebt kun je solliciteren op deze baan met betekenis.

Over welke competenties beschikt een inhouse intercedent?

Wil je erachter komen of jij een type bent voor deze functie? We vinden het belangrijk dat onze inhouse intercedenten nauwkeurig en secuur zijn, lef hebben, proactief, communicatief vaardig en enthousiast zijn. Herken je jezelf in deze competenties?

  • Nauwkeurig en secuur. Je kunt nauwkeurig werken. Jij bent verantwoordelijk voor de correcte uitbetaling van de flexkracht en bent goed op de hoogte van de wet- en regelgeving, zodat je vragen van jouw flexkrachten goed kunt beantwoorden. Jouw planning voor de flexkrachten is optimaal.
  • Lef. Je weet waar de kansen liggen en bent niet bang om die te pakken. Je bent bezig met het verbeteren van jouw eigen resultaten en die van de inhouse locatie. 
  • Proactief. Als inhouse intercedent werk jij voor een onmisbare groep flexkrachten van Nederland. Je bent op zoek naar kansen en weet zelf ook van aanpakken. 
  • Communicatief vaardig. Omdat jij zowel veel met zowel jouw flexkrachten als klanten in gesprek bent, is jouw communicatieve vaardigheid jouw visitekaartje. 
  • Enthousiasme. Last but not least, als inhouse intercedent ga je sociaal te werk en zorg je ervoor dat jij zowel de flexkracht als klant en prospect met jouw aanstekelijke enthousiasme voor je wint. Jij hebt die gunfactor. 

Wat verdient een inhouse intercedent?

We kunnen er wel omheen draaien, doen we liever niet. Werken betekent geld verdienen. Daarom betalen wij jou een markconform salaris dat past bij je functie. Als startende inhouse intercedent kan je rekenen op een bruto maandsalaris van €1900,- tot €2500,- afhankelijk van jouw ervaring.

Naast je salaris bieden wij je nog veel meer. We investeren in onze mensen. Dat vinden wij belangrijk. Jij maakt als medewerker van Timing het verschil, voor onze flex- en payrollkracht, onze klant en voor jezelf. Werk je bij Timing dan staan waardering en vrijheid voorop. Ook als het om jouw ontwikkeling gaat. Er staat vanaf de allereerste dag een uitgebreid onboardingsprogramma voor je klaar. Zodat wij jou beter leren kennen en jij ons. Bij Timing werk je hard, maar wij vinden het ook belangrijk dat je er een lekker leven op nahoudt. Daarom ben je vrij op je verjaardag, kun je kiezen uit 13 ADV dagen (bovenop je 25 vakantiedagen) of meer loon. Aan ontwikkelmogelijkheden geen gebrek bij Timing. Geef je carrière een boost met verschillende opleidingsprogramma’s die we aanbieden. Ook als je langer bij ons werkt zijn er volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Meer weten? Hier vind je alles over leren en ontwikkelen bij Timing.

Wat zijn doorgroeimogelijkheden van een inhouse intercedent?

Bij Timing weten we dat talent onmisbaar is voor de toekomst van ons bedrijf. Daarom investeren we in jou. Je gaat veel leren over de uitzendbranche. Samen met jouw manager stel jij doelstellingen vast die je op vaste momenten in het jaar toetst. Waar loop je tegenaan en wat is jouw rol in het team? Je kunt je zo ontwikkelen op zowel zakelijk als persoonlijk gebied. 

  • Binnen de functie kun je doorgroeien van junior, naar medior, naar senior, waarbij je meer verantwoordelijkheden krijgt binnen het team. Je kunt je bijvoorbeeld specialiseren in subsidie of doorleren voor interne jobcoach, sessies geven aan jouw team over een van jouw talenten, zoals planning of relatiebeheer, of kenniseigenaar worden over de systemen. Groei je door, dan zit daar ook een mooie salarisstap aan vast.
  • Ligt jouw ambitie ergens anders in de organisatie, bijvoorbeeld bij verzuim, of wil je verder leren op managementgebied? Bij Timing kun je doorgroeien naar een andere rol, op een vestiging of op ons hoofdkantoor, om jezelf uit te blijven dagen en te blijven ontwikkelen. Meer lezen? Ga naar onze leren en ontwikkelen.

Hoe gaaf is het om flexkrachten en klanten met elkaar te verbinden? In mijn rol als intercedent ben ik altijd benieuwd naar iemands drijfveren. Waar is iemand naar op zoek? Waar krijgt hij/zij energie van? Zo streef ik naar de perfecte match, voor zowel de klant als flexkracht.

Vikram Raghoenath, Intercedent

Met wie werk je samen als inhouse intercedent?

Bij Timing vinden we waardering erg belangrijk dit zie je ook terug in de betrokken sfeer met jouw collega’s. Je werkt als inhouse intercedent samen met:

Daarnaast werk jij samen met jouw collega’s van het hoofdkantoor in Apeldoorn. Daar werken de supportafdelingen. Dit zijn jouw collega’s die je kunnen helpen met jouw vragen over bijvoorbeeld verzuim van een flexkracht, de verloning of juist jouw eigen contract. Je staat hierin nooit alleen en in een organisatie waar bijna 1000 collega’s werken, is er altijd wel een helpende hand.

Hoe ziet je werkplek eruit?

Waar je werkt als inhouse intercedent is per klant verschillend. Onze inhouse vestigingen zitten door heel Nederland verspreid. Eén ding wat zeker is: jij werkt bij de klant en zorgt ervoor dat je een optimale dienstverlening kunt opzetten en een band opbouwt met jouw klant en flexkrachten.

Waarom inhouse intercedent worden bij Timing?

Omdat uitzendwerk onmisbaar is. Werken bij Timing betekent werken met mensen. Met onze flex- en payrollkrachten en onze klanten. Voor veel flexkrachten is uitzendwerk een eerste stap in hun carrière en een opstap naar een vaste baan. Voor klanten is het uitzendwerk cruciaal om succesvol te kunnen ondernemen. En jij kunt daar ook een waardevolle bijdrage aan leveren. De meeste mensen zien de producten van onze schitterende klanten. Wij zien de inspirerende mensen die deze producten mogelijk maken.

Wij zijn een familiebedrijf en zetten ons al meer dan 25 jaar in voor uitvoerend werk. Jij helpt onze flexkrachten aan een betere toekomst met perspectief op een vaste baan en jij helpt onze klanten bij het realiseren van hun bedrijfsdoelstellingen.

Enthousiast? Bekijk al onze inhouse intercedent vacatures.

Inhouse intercedent vacatures

Agenda van een inhouse intercedent

Tijd
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Maandag

Mailbox doornemen

  1. Ik lees mijn mail en stel prioriteiten voor deze week
Rondleiding geven
Flexkrachten kloksysteem uitleggen
Gezamenlijke lunch met collega's!

Verloning

  1. Op maandag krijgen de flexkrachten loon, een belangrijk onderdeel van mijn baan.
Teamleidersoverleg
Dinsdag
Rondje maken over de werkvloer
Mails bijwerken
Gezamenlijke lunch met collega's!
Intakegesprekken voor mijn poule
Administratie
Planning bijwerken: drie afmeldingen voor morgen
Woensdag

Training op het hoofdkantoor

  1. Op ons hoofdkantoor vinden trainingen plaats, leuk om collega's uit het hele land te zien!
Gezamenlijke lunch met collega's!
Training op het hoofdkantoor
Donderdag

Weekplanning bespreken

  1. Met de teamleiders neem ik de plannen voor aankomende week door.
Planning maken voor volgende week!
Gezamenlijke lunch met collega's!
Kwartaaloverleg bij mijn klant
Plannen
Intakegesprekken voor mijn poule
Planning bespreken met de teamleiders
Vrijdag
Mailbox doornemen en prioriteiten stellen

Rondje maken over de werkvloer

  1. Hoe is het deze week gegaan met mijn nieuwe flexkrachten?

Gezamenlijke lunch met collega's!

  1. Lekker uitgebreid lunchen om het weekend alvast in te luiden!
Sollicitaties doornemen en gesprekken plannen
Administratie
Extra flexkracht inplannen voor maandag
Borrel met hollandse hits!
Timing gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.