Timing wil uitvoerend werk kleur geven en de waardering die het verdient. Met ruim 900 gemotiveerde collega’s staan we iedere dag klaar voor onze klanten en de ruim 25.000 flex- en payrollkrachten. Eén van die collega’s is Lynell Kemp, intercedent bij Timing Amsterdam. Ooit zelf flexkracht, nu de schakel tussen flexkrachten en bedrijven.
Van orderpicker naar intercedent
Pas vijf maanden werkt Lynell bij Timing, maar zijn impact is nu al voelbaar. “Hiervoor werkte ik als orderpicker bij Bidfood via een ander uitzendbureau,” vertelt hij. “Avonddiensten, weekenden – dat was niet meer te combineren met mijn dochtertje. Via mijn tante, die ook bij Timing werkt, hoorde ik dat ze in Amsterdam iemand zochten. Ik heb gesolliciteerd, en nu zit ik hier.” Zijn HR-ervaring? Geen. “Ik kom uit de logistiek. Maar ik ben communicatief sterk, en ik weet wat het is om flexkracht te zijn. Dat helpt echt.”
Ervaringsdeskundige met een missie
Wat hem drijft? Zijn eigen ervaring. “Bij een ander uitzendbureau ging er zóveel mis: te laat betaald, geen reactie, geen duidelijkheid. Toen ik bij Timing begon, dacht ik: dát gaan mijn flexkrachten niet meemaken.” En dat merkt hij meteen. “Een flexkracht appte me laatst: ‘Man, ik vind het zó fijn hoe jij dingen regelt.’ Dat raakt me. Dan weet je dat je iets goed doet.”
Vertrouwen bouwen
Lynell bouwt bewust aan relaties. “Als mensen zich gehoord en gezien voelen, doen ze ook hun best. Ze zijn gemotiveerder, melden zich minder vaak ziek. Dat merk je direct.” Daarom investeert hij in contact – juist met mensen die eerder slechte ervaringen hadden. “Als hun vertrouwen groeit, groeien zij ook.” Daar heeft niet alleen Abid baat bij, maar ook de 35 andere flexkrachten voor wie Lynell aan het werk is.
Van niets naar grootste klant
Een bijzonder moment? “Mijn klantbezoek bij bouwmaterialenbedrijf Fetim. Ze werkten nog niet met ons, maar na een goed gesprek gaven ze me een kans met één vacature. Ze zijn zo blij met de mensen die ik voor ze match dat we daar inmiddels 15 mensen mogen plaatsen en het mijn grootste klant is. Dat ik dat in mijn eerste maanden heb bereikt, voelt echt goed.”
“Je bent verantwoordelijk voor iemands leven”
Lynell is zich bewust van de impact van zijn werk. “Soms lijkt het alsof je steeds hetzelfde doet, maar uiteindelijk ben je bezig met iemands leven. Je helpt mensen aan een inkomen, structuur, zekerheid. Dat doet ertoe. Niet alleen voor nu, het draagt ook bij aan hun toekomst. We kunnen echt heel veel voor mensen doen. Dat geeft echt een fijn gevoel.”
Wil jij net als Lynell impact maken met je werk? Bekijk de vacatures bij Timing en ontdek hoe jij verschil kunt maken voor anderen – en voor jezelf.